martes, 31 de marzo de 2020

O COLE NA CASA 11

O COLE NA CASA 11

MÉRCORES 1 DE ABRIL DO 2020



_______________

UN CONTO


A TOUPIÑA QUE QUERÍA SABER QUEN LLE FIXERA AQUILO NA CABEZA



CANCIÓN DA TOUPIÑA





_______________

AXUDA NA CASA


INTENTA LAVAR POLO MENOS O TEU PRATO E O TEU VASO

_______________

O TEMPO EN CAAMAÑO


PINCHA NESTE ENLACE E VERÁS O TEMPO EN CAAMAÑO


COLLE LÁPIZ E PAPEL. DEBUXA O TEMPO. ANOTA A TEMPERATURA. 
ESCOLLE A PALABRA AXEITADA:

SOL


NUBES


SOL E NUBES


CHOIVA




_______________

CÁMARAS EN DIRECTO

DEBUXA ESTES DOUS MONUMENTOS


SEGURO QUE O COÑECES!!!




PÍDELLE AXUDA A UN MAIOR...

_______________

INGLÉS

HUMPTY DUMPTY







_______________

LECTOESCRITURA

ESCRIBE E DEBUXA EN FARIÑA

                               LUNA

                               PERA

                               BOTA

                               FOCA


_______________

LÓXICA-MATEMÁTICA


RETO 1: ¿CANTOS HAI?




RETO 2: O DE ANTES E O DE DESPOIS




CLASIFICA COUSAS DA COCIÑA

CUCHARAS GRANDES - CUCHARAS PEQUENAS - TENEDORES GRANDES - 
TENEDORES PEQUENOS...
PODES FACER O RECONTO DE CANTOS ELEMENTOS HAI DE CADA UN...

O COLE NA CASA 10



O COLE NA CASA 10
MARTES 31 DE MARZO DO 2020


_____________________

HOXE NA CASA...

FAI UN ZUME DE LARANXA.


_____________________

UN CONTO



DEBUXA E ESCRIBE O NOME DE TODOS OS ANIMAIS QUE APARECEN NO CONTO.


_____________________

¿SABÍAS QUE?

HOXE REMATA O MES DE MARZO E MAÑÁ COMEZA O MES DE ABRIL.
RECORDA E CANTA A CANCIÓN DOS MESES DO ANO.

BUSCA UN CALENDARIO E ATOPA A PALABRA MARZO, LOGO FAI UNHA "X" NO DÍA...

31

_____________________

EN INGLES... 

(cunha aperta especial da teacher Belén)


ITSY BITSY SPIDER.

MONTHS OF THE YEAR SONG.

OLD MACDONALD HAD A FARM.



_____________________

PSICOMOTRICIDADE

LIMBO
TES QUE COLOCAR O PAU A DIFERENTES ALTURAS E INTENTAR PASAR POR DEBAIXO. RECORDA QUE TAMÉN É IMPORTANTE QUE TI MESMO PREPARES O XOGO. BUSCA UN PAU DUNHA VASOIRA OU DUNHA FREGONA E UN PAR DE CADEIRAS. TAMÉN PODES FACELO CUNHA CORDA.


_____________________

LÓXICA-MATEMÁTICA

CUNHA CAIXA DE OVOS E UNS BOTÓNS...



CONTA E SUMA. INTENTAO!!!





_____________________

LECTO-ESCRITURA



domingo, 29 de marzo de 2020

O COLE NA CASA 9




O COLE NA CASA 9

LUNS 30 DE MARZO DO 2020


___________

UN CONTO...

Mariluz avestruz


___________

AXUDA NA CASA...

Fai a cama

___________

UN EXPERIMENTO

Lámpara de lava caseira: aceite, auga, colorante alimenticio e unha pastilla efervescente.Antes de coller os elementos necesarios, que os nenos/as fagan unha lista de ingredientes escribindo o nome de todos.



___________

ATENCIÓN, VOCABULARIO E EXPRESIÓN ORAL

É moi importante que en cada ronda de xogo os nenos/as citen en alto o nome dos diferentes elementos.



___________

LÓXICA-MATEMÁTICA

Di o nome de todos estes números. Identifica o número máis alto (ou grande) e o número máis baixo (ou pequeno).

Nivel 1:


Nivel 2: 


Torre de galletas.

Imos a edificar 3 torres de galletas diferentes:
-Pequena: 5 galletas.
-Mediana: 12 galletas.
-Grande: 18 galletas.


Un xogo para dous ou máis xogadores... 
Facede cadansúa torre composta por 20 galletas. Por turnos lanza un dado e quita da torre tantas galletas como indica o dado. Gaña o que antes quede sin galletas na súa torre.

___________

ACHEGAMENTO Á LECTURA

1. Identifica as letras de todas as palabras.

2. Intenta ler a palabra e saber de que se trata.


C A B A Z A


P E P I N O


M O T O


R O D A








jueves, 26 de marzo de 2020

O COLE NA CASA 8



O COLE NA CASA 8

VENRES 27 DE MARZO DO 2020


________________

UN CONTO

O CASCABEL DA GATA

DILLE A UN MAIOR QUE CHE PREGUNTE E CONTESTA...
¿QUE PERDEU A GATA?
¿CAL E O NOME DA GATA?
¿CAL E O NOME DA MULLER?
¿RECORDAS ALGUNHA DAS COUSAS QUE HABÍA NO SOFÁ?
¿ONDE ESTABA O CASACABEL?


________________

PARA AXUDAR NA CASA

 PON E RECOLLE A MESA



 SACA O LIXO ACOMPAÑADO DUN MAIOR

________________

INGLÉS 

(Cousiñas da teacher Belén!!!)

WHEELS ON THE BUS


ONE LITTLE FINGER



NURSERY RHYME - 1,2,3,4,5 ONCE I CAUGHT A FISH ALIVE



________________

VOCABULARIO, CREATIVIDADE E IMAXINACIÓN



1. CITA O NOME DE TODOS OS ELEMENTOS QUE APARECEN NO RECADRO.

2. HAI UNHA PALABRA QUE COMEZA POLA LETRA "N", ¿CAL É?

3. HAI UNHA PALABRA QUE COMEZA POLA LETRA "C", ¿CAL É?

4. HAI UNHA PALABRA QUE COMEZA POLA LETRA "U", ¿CAL É?

5. INVENTA UN CONTO NO QUE CITES ALGUNHA DAS COUSAS QUE APARECEN NO CADRO.


________________

LÓXICA-MATEMÁTICA

¿QUE NÚMEROS FALTAN?


____


¿SABES QUE NÚMERO É ESTE?                   12

¿E ESTE?                                                            16

¿E ESTE?                                                            20

____


FAI UN PUZZLE (SEGURO QUE NA CASA TES ALGÚN)




________________

EXPRESIÓN PLÁSTICA

PAPIROFLEXIA... UN PITIÑO



miércoles, 25 de marzo de 2020

O COLE NA CASA 7





O COLE NA CASA 7


XOVES 26 DE MARZO DO 2020


_________________________

UN CONTO

ERNESTO BO DÍA




_________________________

HOXE DE MERENDA...


Pela e come unha mandarina (podes facelo só).

Pela e corta cun coitelo un plátano (faino acompañado dun maior)



_________________________

MARIOLA, RAYUELA, ESTRÍCULA, PELETRE... 

dille aos maiores que che ensinen a xogar, chamaran como lle chamaran cando eles eran novos...




_________________________

ALGO DE INGLÉS


NUMBERS


COLOURS


ANIMALS



_________________________

LECTURA (algo máis clásico...)

identifica a palabra correcta para cada debuxo


_________________________

ESCRITURA (tamén un tanto clásica...)

Completa as palabras coas letras que faltan




_________________________

LÓXICA-MATEMÁTICA CON...

PALILLOS E PLASTILINA


NIVEL 1

NIVEL 2




PASADEO BEN!!!


martes, 24 de marzo de 2020

O COLE NA CASA 6


O COLE NA CASA 6

MÉRCORES 25 DE MARZO DO 2020


________________

UN CONTO...

Mago Rosa

________________

PSICOMOTRICIDADE NA CASA

Recorda empregar cinta de carrocero, para que sexa fácil quitala ao rematar a actividade



________________

UN XOGO INTERACTIVO DE... MÁTES!!!



UN XOGO INTERACTIVO DE...  LETRAS!!!




________________

EXPRESIÓN PLÁSTICA

Unha flor de primavera con macarróns


________________

UNHA CANCIÓN

A miña tia - Mamá cabra


¿E túas tías como se chaman? Escribe os seus nomes nun papel.



________________

UN XOGO PARA PENSAR E CONTAR...


Enche un prato sopeiro con lentellas. Logo colle unha culler do café. Farache falta tamén lápiz e papel. Colle unha cucharada de lentellas, colocaas sobre a mesa e conta cantas conseguiches sacar. Rexistra a cantidade de lentellas anotando o número no papel. Podes xogar só ou acompañado. Si o fás só, intenta superar sempre o número de lentellas que acadaches na anterior tirada. Si xogas acompañado, analizade en cada ronda quen acadou máis lentellas e quen menos.


DISFRUTADE!!!

lunes, 23 de marzo de 2020

O COLE NA CASA 5




O COLE NA CASA 5
MARTES 24 DE MARZO DO 2020



______________

UN CONTO

CHIBOS CHIBÓNS





______________

LÓXICA-MATEMÁTICA

¿Cantos rapaces/zas hai aqui?


 ¿Cantos rapaces/zas hai aqui?

¿Onde hai mais? ¿arriba ou abaixo?


______________

UN OBRADOIRO DE COCIÑA

PASTEL DE COLACAO
No microondas e en tan só 5 minutos...




______________

UNHA MANUALIDADE

Unha bolboreta con papel de cociña, un pincel e algo de pintura. Humedece ben o pincel antes de aplicar a pintura e observa como unha única gota se extende polo papel.




______________

UN POUCO DE EXERCICIO NA CASA

Prepara a actividade con papel hixiénico e cinta de carrocero para non dañar a pintura das paredes. Recorda que a preparación da actividade tamén supón unha aprendizaxe. Os nenos e nenas tamén teñen que participar nesta fase, na da preparación.




______________

¿QUERES ESCRIBIR?

Observa as fotos e escribe o seu nome nun papel.